بایگانی مرداد ۱۳۹۶ :: مدیریت پروژه و ساخت

ابزار وبمستر

Bootstrap Example

تصوير ثابت

W3Schools

عضويت در خبرنامه ايـميـل - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود

پشتيباني شده با گوگل

دانلود کتاب مدیریت پروژه های تحقیق و توسعه/نویسندگان: دکتر مهرداد سرهادی، مهندس امین زمانی

مدیریت پروژه های تحقیق و توسعه

مقدمه

فضای رقابتی و چالش های فراوان ناشی از آن، سازمان ها را برآن داشته است که منابع انسانی و مالی خود را بر مزیت های رقابتی خود متمرکز کنند و اثربخشی این امر مستلزم سرمایه گذاری در تحقیقات و ایجاد و ارتقاء نوآوری در حوزه های مختلف است. تحقیق و توسعه (R&D)، به معنای یک سلسله فعالیت های بنیادی و سازنده برخواسته از یک ساختار نظام مند است که هدف از آن افزایش دانش انسانی و فرهنگ اجتماعی و بهره گیری از این دانش به منظور خلق ارزش است. امروزه سازمان ها مهمترین سرمایه خود را دانش می دانند و در تاش هستند تا این دارایی نا مشهود را در تمام بخش های سازمان خود گسترش دهند و با بکارگیری صحیح و مناسب آن، مزیت های رقابتی موجود را ارتقا دهند و یا همچنین مزیت های رقابتی جدیدی خلق کنند.

کتاب پیش رو تلاشی است در جهت گردآوری آخرین دستاوردهای محققین خارجی، داخلی و تجربیات کشور های پیشرو در حوزه تحقیق و توسعه و همچنین گزارشی از نتایج تحقیقات میدانی که از سوی نویسندگان در جهت بومی سازی و توسعه دانش موجود در حوزه مدیریت پروژ ههای تحقیق و توسعه صورت گرفته است. محققین در این کتاب تاش کرده اند تا دانش مدیریت پروژه را در جهت ارتقای فرآیند جذب ایده، تعریف و مدیریت پروژه های تحقیق و توسعه در سازمان اتکا بکار گیرند که م یتواند به عنوان الگویی برای سایر سازمان ها و شرکت ها مطرح شود.


درباره بهترین های سایت بدانید...

Bird

یکی از مهمترین اهداف این سایت ایجاد فضای مشاوره تخصصی تحصلی و آزمون های ارشد و دکتری رشته مدیریت پروژه می باشد.

اهمیت مدیریت پروژه در چیست؟

مدیریت پروژه و ساخت، مجموعه ای هماهنگ از فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه مدیریت پروژه و ساخت، شامل طرح های عمرانی، صنعتی، تأسیسات زیربنایی و سایر پروژه ها است که با تکیه بر مفاهیم، دیدگاه ها، روش ها، تکنیک ها، نرم افزارها و نظام‌های مربوط به مطالعه و طراحی و اجرای پروژه ها به دنبال فعالیت های علمی- تحقیقاتی نظری، تجربی و یا تلفیقی از این دو است.

جستجو در سایت

مدیریت پروژه و ساخت

این سایت به منظور افزایش ارتباط و مشارکت دانشجویان، علاقمندان و صاحبنظران در حوزه مدیریت پروژه ایجاد شده است.

اطلاعات سايت

  • www.CPMiran.ir@gmail.com
  • مدیریت سایت
  • تاريخ امروز:
  • www.CPMiran.ir